Les mesures d'atenció a la diversitat dins de l'aula es basen en crear un context d'aprenentatge flexible, que faciliti l'autonomia de l'alumnat i la seva participació i que permeti fer ajustaments necessaris per fomentar l'aprenentatge de tots.
Per ajustar la Unitat didàctica a l'infant segons les seves capacitats, interessos, necessitats i estils d´aprenentatge trobem:
EN CAS DE NEE, actuarem segons:
- DETECTAT ABANS DE ESCOLARITZACIÓ: Primer en reunió amb la família durant el mes de juny es valora la situació de l'infant. Després es contactar amb els serveis d´atenció a l´infancia que ha fet l'avaluació, diagnòstic i les orientacions perquè enviin al centre l'informe de l'alumne/a. D'aquesta manera i en col·laboració amb el servei com pot ser el CDIAP, establirem els ajuts i suports necessaris perquè l'infant assoleixi els objectius establerts al currículum.
- DURANT LA ESCOLARITZACIÓ: El procediment seguint el decret 299/1997 del 25 de novembre. És basa en, primer de tot contactar amb la família després és contacta amb EAP del Departament d'Ensenyament, seguidament és realitza una valoració psicopedagògica per identificar la NEE.
Una vegada finalitzada la valoració, és completa el PI amb les modificacions oportunes en els objectius, continguts, avaulació,metodología, activitats, materials, temporització segons les característiques personals de cada cas.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada